- ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Az összes általunk kínált áru eredeti.
A vevő a fizetési kötelezettséggel járó rendelés rögzítésével tudomásul veszi a az Általános szerződési feltételeket az áru kézbesítéséhez, amelyet az eladó fél határozott meg. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.
1.1. Árak és ÁFA mértéke
Az oldalon feltüntettet árak minden esetben az ÁFÁ-val (27%) növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor. Áraink forintban értendőek. hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében meghatározott mértékű általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban szereplő termékképek és készletinformációk tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek.
- AZ ÁRU RENDELÉSE
Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásároljon, bárhol, bármikor, könnyen és kényelmesen. A szerződés tárgya csak a vásárlási szerződésben megjelölt áru - vagyis a megrendelt termék. Biztosítjuk Önöket arról, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy tulajdonságoknak megfelelő szállítmányokat küldünk, a Szlovák Köztársaságban érvényes szabályoknak, előírásoknak és rendeleteknek megfelelően. Az elektronikus rendelés érvényességének feltétele, hogy kitöltse a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adatot . A megrendelés a vásárlási szerződés előszerződése is, amikor maga a vételi szerződés fokozatosan létrejön az áru kézbesítésével. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés hivatalos megerősítése szükséges. A képek csak illusztrációk!
- A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
A rendelését 24 órán belül fogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés megerősítését. Természetesen ha bármi nem egyértelmű, kapcsolatba lépünk Önnel.
- SZÁLLÍTÁSI MÓDOK
DPD futár
A szállítási költség és a csomagolási költség összesen: 1690 Ft.
- a megrendelt árut DPD futárszolgálattal kézbesítjük
- az árut a küldéstől számított 1-2 napon belül kézbesítjük
- a küldéssel egy időben küldünk Önnek egy e-mailt a szállításról szóló információkkal, beleértve a nyomkövetési számot is
- a csomag szállításának folyamatát leellenőrizheti a következő hivatkozáson: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU - írja be a küldemény számát és kattintson a KERESÉS mezőre
Személyes átvétel a CSOMAGKÜLDŐ átvételi pontján
A Csomagküldő.hu szolgáltatás díja 1300 Ft csomagonként.
Az átvételi pontokat a Csomagküldő.hu üzemelteti. Ezek nem az Onlineparfums.hu üzletei vagy fiókjai. Az árut nem lehet a helyszínen felvenni vagy tesztelni. Az átvételi pontok csak előre megrendelt áru átadására szolgálnak.
MAGYAR POSTA
A magyar posta szállítási költsége 1620 Ft.
- az árut a küldéstől számított 2 munkanapon belül kézbesítjük
- csomagját nyomon követheti az alábbi hivatkozáson:
https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Amennyiben a futárnak nem sikerül Önt elérnie a megadott címen, a második sikertelen kézbesítés után küldeménye a raktárra kerül. A raktárra helyezés időtartama 5-10 nap.
- FIZETÉSI MÓDOK
UTÁNVÉT - a rendelés kézbesítésénél lehetséges.
KÁRTYÁS FIZETÉS – a megrendelés létrehozása után átirányítja a biztonságos PayU fizetési kapuhoz, ahol megadja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal megtörténik. Támogatjuk a biztonságos fizetést.
- SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Szállítási idő 1-5 munkanap. Amennyiben bármely áru nincs raktáron, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel. A szállítási idő azt jelenti, hogy az áru a megadott időpontban elhagyja raktárunkat. A szállítási idő függ a szállítási módtól (Csomagküldő.hu, DPD, ...).
- A VÁSÁRLÓ KÖTELESSÉGEI
A csomag küldéséről e-mailben értesítjük. A csomagot két (legfeljebb három) munkanapon belül várhatja. Ha a szállítás négy munkanapon belül nem történik meg, az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni velünk e-mailben: info@koku.hu címen.
Az ügyfél köteles átvenni a megrendelt árut, ellenkező esetben - ha a szállítmányt elutasítja - a vevő vállalja, hogy 2000 Ft összegben kifizeti az eladónak az áru visszaküldésének költségét.
- ELEKTRONIKUS SZÁMLA
A fizetési igazolást elektronikus számla formájában küldjük az ügyfélnek. Ez bármikor letölthető az e-mail mellékletéből. Elektronikus számlát is igényelhet a következő e-mail címen: info@koku.hu
- REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA
Az esetleges reklamációkat az Önnel való előzetes egyeztetés alapján individuálisan, az Ön igényeinek megfelelően intézzük érvényes jogszabályok szerint. A vevő köteles az árut átvétel után ellenőrizni, hogy az esetleges sérüléseket észre vegye. Amennyiben bármi probléma merülne fel a kapott termékkel kapcsolatban, a vevő köteles a lehető legrövidebb időn belül jelenteni azt. Nem vállalunk felelősséget a futár által okozott károkért. A Polgárjogi Törvénykönyvvel sz. 150/2004 összhangban minden termékre 24 hónap a garancia. A garancia az áru kézhezvételének napjától kezdődik. Ez idő alatt az összes reklamált hiba megoldása ingyenes. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.
A garancia nem terjed ki az áru hibáira és sérüléseire:
- ha mindennapi használattól kopott
- ha beavatkozásokat, módosításokat végeztek az árun; javítás az eladó részvétele nélkül, ill. utasításaival ellentétben
- ha az árukat az utasítások nem betartásával olyan célokra használták fel, amelyek nem felelnek meg a műszaki előírásoknak, amelyekre nem alkalmas, vagy elhanyagolták az áruk gondozását.
- ha nem megfelelő környezetben történő üzemeltetés és a nem megfelelő használat okozta a sérülést
- ha a minősítés nélküli beavatkozás vagy a paraméterek megváltoztatása okozta
- ha a hibát az áru nem megfelelő használata, szakszerűtlen használata, túlzott terhelése, mechanikai sérülése vagy kopása, vagy a vevőnél helytelen tárolás okozta
- ha a hibákat szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózati túlfeszültség vagy az elektrosztatikus kisülés okozta
- ha a hibák az eladó által nem befolyásolható egyéb körülmények miatt merültek fel (különösen „felsőbb hatalom”, korrózió, agresszív víz, nem megfelelő kezelés stb.).
- a nem szabványos használat okozta hibák
- a termék helytelen használata
- helytelen tárolás
A reklamáció folyamata:
- Értesítsen minket a reklamációról telefonon, e-mailben vagy írásban
- küldje el az árut ajánlott és biztosított csomagként (nem utánvétellel) a címünkre.
Cégünkbe a szállítási költségeket a vevő fizeti. Jogos reklamáció esetén cégünk visszafizeti a szállítási díjat az áru visszaküldéséért az ügyfélnek.
- Adja meg a reklamáció okát a szállítmányban, és az Ön címét
- a bizonylatot, hogy a reklamált árut nálunk vásárolta / számla, melyet e-mailben küldtünk
- A feladó köteles a terméket erős, szállításra alkalmas csomagolásban összekészíteni, egyúttal a küldemény belsejét kellőképpen megerősíteni és oly módon kibélelni, hogy a szállítás, tárolás és a különféle logisztikai folyamatok során az adott áru ne tudjon sérülni vagy elveszni.
A belső töltetnek rögzítenie kell a terméket és védeni az esetleges ütésektől (például buborékos fólia, légpárnák, polisztirol, stb.).
A panaszukat a lehető leggyorsabban, legkésőbb az áru átvételét követő 30 napon belül elintézzük.
! FIGYELMEZTETÉS: Azonban a visszaküldött áruknak épnek kell lenniük, megfelelően csomagolva az eredeti csomagolásba, a védőfóliának nem szabad sérültnek lenni, és nem lehet használt. Ha az árut már kicsomagolták és használták, akkor higiéniai okokból nem lehet visszaadni. A vevő postai úton kézbesíti az árut a címünkre. Kérjük, küldje el az árut ajánlottan és biztosítással, mivel nem vállalunk felelősséget, ha az út során elveszne. Utánvétes csomagot nem veszünk át. Amennyiben a fogyasztó a sérült, részlegesen elhasznált vagy a megrendelt árut olyan állapotban küldi vissza, amely nem felel meg az Eladó által kiküldött áru állapotának, tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult ezt a kárt abból az összegből levonni, amelyet a Vevő fizetett az áruért, vagy a pénzt nem köteles visszafizetni!
Nem lehetséges reklamálni az ajándékot és egyéb olyan árut, amelyért a vevő nem fizetett.
11. AZ ÁRU NINCS RAKTÁRON
Amennyiben megrendelését előre kifizette és az adott termék nincs raktáron, járulékát visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra 10 munkanapon belül.
12. A RENDELÉS TÖRLÉSE
A vevőnek joga van bármikor visszavonni a megrendelést bármilyen indok nélkül, az áru kiküldése előtt e-mailben vagy telefonon keresztül! A Ptk. 102/2014 rendelete alapján a vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül elállni a szerződéstől indoklás nélkül. A visszatérítés határideje az elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül várható. A fogyasztó köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni. Azonban a visszaküldött áruknak épnek kell lenniük, megfelelően csomagolva, az eredeti csomagolásban, a sértetlen védőfóliával, és nem lehet használt. A szerződéstől való elállással a felek kötelesek egymásnak visszaküldeni a teljesítést. Abban az esetben, ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árukat, köteles azokat visszaadni az eredeti, sértetlen csomagban.
A 3.§ 1. cikkely i) betű 102/2014 törvény alapján a fogyasztóvédelemről, idézet: "A távolban kötött szerződés vagy az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződés a fogyasztó rendelése alapján lett megkötve, az eladónak világosan és egyértelműen közölnie kell a fogyasztóval a 2. bekezdés alapján vagy egy nemzetközi megállapodás alapján, amelyre a Szlovák Köztársaság kötelezett:
- i) tájékoztatás arról, hogy ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, akkor viseli az áru visszaküldésének költségét az eladónak a 10. §. 3, és ha távollévő szerződéstől eláll, az áruk visszaküldésének költsége, amelyet természetüknél fogva nem lehet postai úton visszaküldeni ”
A 10. § (1) bekezdésének megfelelően A törvény 3. pontja: „A szerződéstől való elálláskor a fogyasztó csak az áru az eladónak vagy az eladó által felhatalmazott személynek való visszaküldés költségeit viseli.
13. AZ ÁRU TULAJDONJOGA
Az áru egészen a kifizetés pillanatáig a webáruház tulajdona.
Garo & Co., s.r.o.
Székhely: Bratislavská 64/76
Šamorín 931 01
STATISZTIKAI SZÁMJEL: 47934841