Általános Szerződési Feltételek

    1. ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK HATÁLYOS 2020.20.1-től

    Ezek a feltételek meghatározzák a kapcsolatunkat köztünk, a Garo & Co. között. sro, székhelye Šamorínban, Dunajská 1065/12, irányítószám 93101, azonosító száma: 47934841 , a nagyszombati bíróságon bejegyzett iratszám alatt bejegyezve: 35056 / T, mint a www.koku.sk online áruház eladója és üzemeltetője, és Ön, vásárlóink aki adásvételi szerződést köt velünk.

    Kötelező megrendelés végrehajtásával a vevő megerősíti, hogy elfogadja az eladó által bejelentett áruk szállításának üzleti feltételeit. A vevő és az eladó kapcsolatát ezek a feltételek szabályozzák, amelyek mindkét fél számára kötelezőek.

    2. ÁRUK MEGRENDELÉSE

    Minden általunk kínált áru 100% -ban eredeti és eredeti.
    Felajánljuk a non-stop vásárlás lehetőségét közvetlenül otthonában. A megrendelés intuitív és kényelmes a bevásárlókosáron keresztül, írásban a címünkön vagy e-mailben. A szerződés tárgya kizárólag az adásvételi szerződésben meghatározott áruk - megrendelés. Vállaljuk, hogy csak tökéletes állapotú árukat szállítunk ügyfeleinknek, a Szlovák Köztársaságban hatályos szabványoknak, előírásoknak és rendeleteknek megfelelő, az árutípusra vonatkozó előírásoknak vagy tulajdonságoknak megfelelően. Az elektronikus megrendelés érvényességének teljesítésének feltétele a megrendelési űrlapon megadott összes szükséges adat és követelmény kitöltése. A megrendelés egyben vételi szerződés tervezete, ahol maga az adásvételi szerződés fokozatosan jön létre az áruk leszállításával. Az adásvételi szerződés megkötéséhez a megrendelő hivatalos megerősítése szükséges az eladó részéről. A képek csak illusztrációk!

    3. MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE


    A megrendelést 24 órán belül elfogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés visszaigazolását. Bármilyen kétértelműség esetén természetesen felvesszük Önnel a kapcsolatot.


    4. SZÁLLÍTÁSI MÓDSZER

    • GLS futár

      A postaköltség és a csomagolás összege: 3,90 EUR . 150 EUR feletti vásárlás esetén INGYENES szállítás.

      • a megrendelt terméket a GLS futárszolgálaton keresztül szállítjuk
      • az árut a küldemény feladásától számított 1-2 munkanapon belül szállítjuk
      • a szállításkor az Ön e-mailjére megkapjuk az információkat, beleértve a beküldési számot is
      • Meg tudja nézni, ahol a csomag található a GLS online rendszer itt - írja a csomag számát és kattintson a KERESÉS

        A GLS Slovakia alternatív fizetési módot kínál utánvétes csomaghoz, hordozható fizetési terminálokon keresztül, amelyek érintés nélküli fizetési kártyákat is elfogadnak

        Előnyök:

      • Nagyobb siker a csomag kézbesítésében az első próbálkozástól kezdve
      • A címzettnek nem kell foglalkoznia a szükséges készpénz összegével
      • A címzettnek nem kell előre készpénzt készítenie, ami növeli a biztonságát
      • Az ügyfél rugalmassága és kényelme növekszik a csomag átvételekor
      • Minden típusú fizetési kártyát elfogadnak, és érintés nélküli fizetés lehetséges

    • Személyes gyűjtemény

      INGYENES
      A megrendelt árut személyesen is átveheti Šamorínban, a Pozsonyi 76-os szám alatt.

    • Személyes gyűjtemény

      A Zásielkovna.sk szolgáltatás díja szállítmányonként 2,80 EUR. 150 EUR feletti vásárlás esetén ingyenes.

      A gyűjtőhelyeket a Zásielkovňa, sro üzemelteti. Ezek nem a koku.sk üzletei vagy fiókjai. Az árukat a helyszínen nem lehet tesztelni vagy eltávolítani. Az átvételi pontokat csak az előre megrendelt áruk átvételére használják.


    5. FIZETÉSI MÓDSZER

    • Utánvét - a megrendelés átadásakor fizetendő.
    • Fizetési kártyák - megrendelés létrehozása után a biztonságos Barion fizetési átjáróhoz irányítanak, ahol megadja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal megtörténik. Támogatjuk a biztonságos fizetéseket.
    • Készpénzben - az áruk személyes átvételénél Šamorínban és a Zásielkovna.sk szolgáltatáson keresztül


    6. SZÁLLÍTÁSI IDŐSZAK


    A szállítási idő 1-5 munkanap . Abban az esetben, ha a megrendelt áruk nincsenek készleten, a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatban.
    A feladás ideje azt jelenti, hogy az áruk a megadott napon elhagyja raktárunkat. A kapott szállítási idő ezután a szállítási módtól (Mailroom, GLS, ...) függ.


    7. ÜGYFÉL KÖTELEZETTSÉGEK


    E-mailben értesítjük a csomag szállításáról. Két (legfeljebb három) munkanapon belül megvárhatja a csomagot. A küldemény négy munkanapon belüli kézbesítésének elmulasztása esetén az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni velünk e-mailben: info@koku.sk .

    Az ügyfél köteles átvenni a megrendelt árut, ellenkező esetben - a szállítás átvételének megtagadása esetén a vevő vállalja, hogy megfizeti az eladónak az áru visszaküldésének költségeit 4 EUR összegben.

    8. ELEKTRONIKUS SZÁMLA


    A megrendelés kifizetését igazoló dokumentumot elektronikus számla formájában állítják ki az ügyfél részére. Az e-mail mellékletekből bármikor letöltheti. Lehetőség van elektronikus számla igénylésére az info@koku.sk e-mail címen keresztül is

    9. PANASZOK ÉS GARANCIA


    Minden panaszt kielégítő módon kezelünk Önnel egyedi megállapodás alapján és az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően. A vevő köteles az árut az átvétel után megvizsgálni a sérülés azonosítása érdekében. A vevő köteles a károkat a lehető leghamarabb jelenteni cégünknek. A fuvarozó által okozott kárért nem vagyunk felelősek.

    Számú Polgári Törvénykönyv módosítása alapján. 150/2004, minden termékre 24 hónap garancia vonatkozik. Az áru átvételének napján kezd futni. Ez idő alatt az összes állított hibát, hiányosságot és hibát ingyenesen kijavítják. A garancia csak a gyártási hibákra vonatkozik.


    A garancia nem terjed ki az áruk hibáira és sérüléseire:

    • ha a szokásos kopás miatt merültek fel,
    • ha beavatkozások, módosítások vagy javítások az eladó részvétele nélkül, ill. utasításaival ellentétben,
    • ha az árukat utasításaik megsértésével vagy olyan célokra használták fel, amelyek nem felelnek meg műszaki paramétereiknek, vagy amelyeket nem szántak, vagy az áruk gondozásának elhanyagolása miatt
    • ha nem megfelelő környezetben történő működés és nem megfelelő működés okozta károk okozták őket
    • ha minősítés nélküli beavatkozás vagy a paraméterek változása okozta őket.
    • ha az árut nem megfelelő kezelés, helytelen gondatlan kezelés, túlzott terhelés, mechanikai sérülés vagy kopás, vagy nem megfelelő tárolás okozta a vevőnél,
    • ha a hibákat szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózat túlfeszültsége vagy az elektrosztatikus kisülés okozta
    • ha a hibák az eladótól független egyéb körülmények következtében következtek be (különösen a "vis maior", a korrózió, az agresszív víz, a nem megfelelő kezelés stb. hatásai).
    • rendellenes használat által okozott hibák
    • a termék helytelen használata
    • nem megfelelő tárolás


    Panaszos eljárás:

    1. telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztasson minket a panaszról

    2. küldje el az árut regisztrált és biztosított csomagként (nem utánvéttel) a címünkre.

      Cégünk számára a szállítás költségét a vevő fizeti. Indokolt panasz esetén cégünk kifizeti a postaköltséget, amikor az árut visszaküldi az ügyfélnek.

    3. adja meg a panasz okát, címét a szállításban

    4. az igényelt áruk üzletünkben történő beszerzésének igazolása / számla, amelyet e-mailben küldtünk Önnek /.
      Panaszát a lehető leggyorsabban, legkésőbb annak bekövetkezésétől számított 30 napon belül elbíráljuk, azaz cégünk átveszi az árut.


    ! Figyelem:
    A visszaküldött áruknak eredeti, eredeti csomagolásban kell lenniük, sértetlen védőfóliával és felhasználatlanul. Ha az árut kicsomagolták és felhasználták, akkor azokat higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni.

    A vevő saját költségén szállítja az árut a címünkre. Kérjük, hogy az árut biztosítottan és ajánlott levélben küldje el, mivel az esetleges elvesztését a hozzánk vezető úton nem tudjuk befolyásolni, és nem garantáljuk. Utánvétet nem fogadunk el.

    Abban az esetben, ha a fogyasztónak visszaszolgáltatott áruk a használat jelei miatt megsérülnek, részben vagy teljesen elfogyasztják, vagy olyan állapotban, amely nem felel meg annak a feltételnek, amelyben az eladó elküldte, elismeri, hogy az eladó jogosult az ilyen kár megtérítésére a fogyasztó által a megrendelt árukért fizetett összegből, vagy visszautasíthatják.
    ! Ajándékok és egyéb csomagolt áruk, amelyekért a vevő nem fizetett, nem igényelhetők.

    10. MEGRENDELÉS TÖRLÉSE

    A vevőnek jogában áll bármikor indoklás nélkül lemondani a megrendelést, mielőtt az árut e-mailben vagy telefonon elküldené!

    Törvény rendelkezéseinek megfelelően. A fogyasztónak jogában áll az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Visszatérítési időszak a visszavonás kézbesítésétől számított 14 napon belül.

    A fogyasztó köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül elküldeni. A visszaküldött árunak azonban épnek kell lennie, megfelelően csomagolva az eredeti csomagolásban, ép védőfóliával és használaton kívül.

    A szerződéstől való elállással a szerződő felek kötelesek visszaszolgáltatni az egymásnak nyújtott szolgáltatásokat. Ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árut, köteles az eredeti, sértetlen csomagolásban visszaadni.

    3. § (3) bekezdés alapján 1 levél törvény i. A fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. Sz. Hivatkozás: „Az eladó köteles egyértelműen és érthetően értesíteni a fogyasztót a távollevői szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződést fogyasztói megrendelés alapján kötik meg. a (2) bekezdéssel összhangban vagy egy olyan nemzetközi megállapodással összhangban, amely a Szlovák Köztársaságot kötelezi:
    i) tájékoztatás arról, hogy ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, viseli az áruknak az eladónak történő visszaküldésének költségeit a 10. § (2) bekezdése szerint. 3. és ha eláll a távollevői szerződéstől, az áru visszaküldésének költsége, amelyet természeténél fogva nem lehet postai úton visszaadni ",

    10. §-a alapján. Törvény 3. pontja, idézi: „ A szerződéstől való elálláskor a fogyasztó csak az áru visszaküldésének költségeit viseli az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek.

    11. HA az áruk nincsenek raktáron

    Ha fizetett a megrendelés után a létrehozás után banki átutalással, és nincs raktáron az áru, a pénzt 10 munkanapon belül visszaküldik arra a számlára, amelyről a fizetést megkaptuk.

    12. ÁRUK TULAJDONSÁGA

    Az áruk a vállalat tulajdonában maradnak a szállítás kifizetéséig:
    Garo & Co., Ltd.
    Dunajská 1065/12
    Šamorín 931 01, Szlovákia
    IČO: 47934841
    Steuernummer: SK2024159324